MŠ Čínská

objevujeme svět kolem nás

Get Adobe Flash player

STŘÍPKY ZE ŠKOLY V PŘÍRODĚ 2016

10.DEN

ODJEZD ZE SVATÉ KATEŘINY V 7:30. PLÁNOVANÝ PŘÍJEZD DO PRAHY 10:30.

9. DEN

DOPOLEDNE: Využili jsme slunečného dopoledne ke hrám na louce a tvoření z přírodnin. Při angličtině proběhla soutěž jednotlivých tříd ve znalosti slovíček.
ODPOLEDNE: Po odpoledním dešti se udělalo slunečno, tak jsme se šli podívat na krmení lvů a rozloučili jsme se se zvířátky v mini zoo. Děti využily poslední možnost pohrát si na louce. Potom jsme si zazpívali s kytarou a šli jsme balit kufry. Ahoj v Praze.

8. DEN

DOPOLEDNE: Ranní sluníčko vylákalo ven nejen nás, ale i rybáře. Tak jsme se šli podívat, co dnes ulovili. Rybáři dětem ukázali nejen úlovek, ale i chytání ryby v přímém přenosu - byl to kapr šupináč a měřil 64 cm. Po ukázce rybaření jsme šli na louku, kde si děti hrály a tvořili z přírodnin.
ODPOLEDNE: Po odpoledním klidu jsme se vydali za pokladem, který nám připravili skřítci. Cestou jsme plnili různé úkoly a museli jsme prokázat svou sportovní zdatnost i naše znalosti přírody. Po splnění úkolů jsme na konci cesty objevili poklad. Z lesa nás pak vyhnal déšť, proto jsme si poklad rozdělovali na chatě. Po večeři se počasí umoudřilo a mohli jsme si ještě pohrát na louce.

7. DEN

DOPOLEDNE: Po noční bouři nás provázel déšť i po celé dopoledne, ale nám to vůbec nevadilo. Konečně jsme mohli kreslit do našich deníčků, nalepit vylisované bylinky,navlékat korálky a pohrát si s hračkami, které jsme si přivezli ze školky. Nechyběla ani výuka angličtiny.
ODPOLEDNE: Opět se nám vrátilo sluníčko - tak honem ven!!! Čekala nás soutěž v hodu na terč a závod v koulení míčku pomocí hokejky. Potěšili jsme se se zvířátky v místní mini zoo a pak hurá na buřtíky. PO večeři jsme společně uvařili kouzelný lektvar k uzdravení lesa.

6. DEN
DOPOLEDNE: Soutěživé hry na louce  a lekce angličtiny na čerstvém vzduchu.
ODPOLEDNE: Výlet na hrad a zámek Staré Hrady "Výlet do pohádek čaroděje Achibalda I.". Prohlídka hradního sklepení a půdy, kde si děti mohly prohlédnout palác skřítků, lesní a ledové království, rodinku starohradského obra, obří smaragdové draky.  Děti se naučily létat na košťatech pod vedením vrchní velitelky letky pí. učitelky Renátky. Po návratu z výletu, jsme po večeři využili krásného počasí k hrám na louce u chaty.

5. DEN

DOPOLEDNE: Děti si hrály s míči, švihadly a obručemi na louce u chaty, zpívaly lidové písně s kytarou a foukací harmonikou. Na angličtině si děti zopakovaly slovíčka zvířat prostřednictvím zpěvu s kytarou.
ODPOLEDNE: Vydali jsme se do ZOO ve Dvoře Králové. Děti se seznámily se zvířaty afrického kontinentu, projely se safaribusem po pláních s volně žijícími zvířaty, kde děti mohly vidět mláďata mnoha druhů antilop a vodního ptactva.

JÍDELNÍČEK:

4. DEN

DOPOLEDNE: výprava za Babuškou Jaguškou, cestou sběr bylin pro nemocného skřítka Borůvinku, sběr lesních jahod a borůvek na nedalekém paloučku, Získání receptu na uzdravující letkvar pro nemocný les.
ODPOLEDNE: po odpoledním klidu jsme využili slunného počasí ke sportování na louce u chaty. Po skupinách děti sbíraly ingredience na kouzelný lektvar a učily se poznávat byliny a stromy. Při dešťové přeháňce si děti kreslily do deníčků zážitky z předchozích dnů. Jen co přeháňka přešla, opět jsme pokračovali ve sportování. Děti jsou pravidelně před každým pobytem venku nastříkány repelentem a při večerní hygieně kontrolovány, zda nemají klíště.

3. DEN

DOPOLEDNE: silný déšť znemožnil pobyt venku, a tak se děti zabavily jinak. Navlékaly korálové náramky, proběhla výuka angličtiny, byl plněn první úkol lesních skřítků (nakresli co do lesa nepatří), byl zhodnocen úklid pokojů
ODPOLEDNE: po odpoledním odpočinku začalo svítit sluníčko, a tak se děti vydaly dle pokynů skřítků hledat deníčky, do kterých si budou zaznamenávat svoje zážitky, potom probíhaly hry na louce - hod na cíl, skákání přes švihadla a fotbal

DALŠÍ FOTA VIZ GALERIE

2. DEN

DOPOLEDNE: prohlídka mini zoo, hry na louce a využití dětského hřiště v areálu
ODPOLEDNE: výprava za lesními bytostmi a skřítky do nedalekého lesíka

1. DEN

Děti se mají dobře a vše je v pořádku. Jídlo jim chutná. Byla zahájena hra a děti složily přísahu lesním skřítkům.

Fota viz. FOTO-GALERIE, sekce SPOLEČNÉ. Pokud nemáte heslo do galerie, vyzvedněte si ho v ve třídě Koťata.

DĚTI V POŘÁDKU DORAZILY DO SVATÉ KATEŘINY A UBYTOVÁVAJÍ SE.
CESTA PROBĚHLA HLADCE, DĚTI JSOU JIŽ PO OBĚDĚ A NIKDO NEPLÁČE.